Werkwijze
Helder communiceren in een steeds complexere wereld
We zien de complexiteit en snelheid in de wereld om ons heen steeds verder toenemen. Om zich staande te houden moeten bedrijven, organisaties en merken zich daarom voortdurend meer dan ooit aanpassen. Bovendien moeten ze meer dan ooit actief hun verhaal naar buiten brengen. Dat vraagt om onderscheidende helderheid in een kakofonie van concurrerende signalen.
BrandStory's startpunt is altijd het huidige merk. Negen van de tien keer zitten er al parels verborgen in een merk. Onze kunst is om die parels manifest te maken en ze te verwerken in het verhaal dat je vertelt, op een manier die mensen inspireert.
BrandStory handelt altijd vanuit een breed perspectief en met een open geest. Eerst kijken we naar tal van componenten, zoals categorie, merk, onderscheidend vermogen, trends, ontwikkelingen, verwachtingen en dilemma’s. Pas daarna gaan we focussen.
Vervolgens zet BrandStory het verhaal van je merk, onderneming of organisatie om in storylines: boodschappen die de doelgroepen van een merk raken. Vervolgens maken we deze aanschouwelijk en verhalend en geven we het vorm. Zo komen we tot de essentie. De authentieke schoonheid van een merk krijgt dan alle ruimte.
Het resultaat van deze beproefde aanpak: waardevolle en innovatieve oplossingen, flexibele en gerichte media en boodschappen, groei en veranderingen in de nabije toekomst. Het beste uit je merk te halen en dat helder presenteren, daar gaat het om. Dat is de passie van BrandStory.
Kijk verder onder andere op: Tools voor architecten – Kernverhaal 5 sterren Noordoost Brabant