Portfolio
In dit portfolio vindt u het meest recente werk van BrandStory en een selectie van cases. Een overzicht van klantervaringen uit de afgelopen 25 jaar vindt u onder Over Kees de Vos.
Enrico consumentmerk
Een stevig merk met frisse illustraties op een heldere achtergrond. Robuust met een vleugje nostalgie.
Navigeren door product portfolio op beurzen
Interactief presenteren op touch screens op de stand van Scelta
Navigeer gemakkelijk door interactieve presentaties
Volledig interactieve presentatie voor online of offline presenteren.
Film: Het verhaal van Sonnevelt
Albert Sonnevelt en Karin Leijten vertellen over vitaal leven.
Concept Circular Carpet Lease
Briljant, duurzaam en de tijd vooruit. De route naar het leasen van tapijt. Desso biedt gebruik, comfort, gezondheid en welzijn aan voor binnenruimten door middel van dit concept.
Experience op beursstand Scelta – SIAL Parijs
De heerlijkste gerechten vers klaargemaakt door de kok en alle informatie in één experiencewand.
Levendige website, meer bezoekers
‘Vitaal leven’ is doorgevoerd in de geheel vernieuwde website. Resultaat meer bezoekers, meer inschrijvingen.
Elho. The Global Enjoyment brand
Brand storytelling waarin enjoyment centraal staat om ieders huiselijke omgeving een stukje vrolijker en mooier te maken.
Corporate story Sonnevelt: Vitaal leven
Sonnevelt droomt van een samenleving waarin vitaal leven vanzelfsprekend is en werkt mee aan de realisatie ervan.
Corporate Story: Making Justice work for people
Het innoveren van het recht waardoor mensen weer in het middelpunt komen te staan.
Op weg naar Designleadership
Tapijt als verbinding (skin) tussen mens en architectuur. Vanuit deze grondgedachte ontwikkelde BrandStory de Designvisie voor Desso.
Verbindende Corporate Identity
Nieuwe logo met organische vorm ontworpen door BrandStory sluit aan bij de foodmarkt van nu en morgen en staat symbool voor werkelijk betere, eerlijke en opwindende producten.
Protecting People, Brand Story Royal TenCate
Of het nu om brandweerunifomen, kunstgras of over dijklichamen gaat, elk technologisch materiaal (textile) dat door Royal TenCate wordt ontwikkeld is voor de bescherming van mensen.
Enrico website met intense smaken
Wij ontwikkelde voor Enrico een nieuwe website (Response Design) waar de eigen merkidentiteit de verbindende factor is geworden tussen eigen merk en merken van de partners.
Website Peka Kroef vernieuwd
BrandStory ontwikkelde een geheel nieuwe website voor Peka Kroef geheel in Responsive Design voor Computer, tablet en smartphone.
Het kernverhaal van 5 sterren Noordoost Brabant
5 sterren regio Noordoost Brabant, een platform voor ondernemers, onderwijs en kenniscentra. Hoge ambitie in het kernverhaal vastgelegd.
Nieuwe lijn Costa del Mezze van Enrico
BrandStory ontwikkelde de nieuwe Costa del Mezze verpakkingslijn met een Noord-Afrikaanse touch.
Stibbe 100 jaar, op en top brand story
Het befaamde internationale advocatenkantoor Stibbe verwoordt en verbeeldt niet alleen zijn geschiedenis, maar ook zijn kernwaarden in een beeldend boek.
Tools voor architecten
Vanuit de service-design gedachte heeft BrandStory een reeks tools vormgegeven voor architecten en designers die hen helpt bij de keuze van tapijt. Om dit sneller en beter te doen.
Peka kernverhaal
Het verhaal van Peka is grensverleggend. Al ruim 45 jaar pionierend in de Peel en uitgegroeid tot Europees marktleider op het gebied van gespecialiseerde aardappelproducten BrandStory schreef het kernverhaal.
Voor Architecten en Designers
Voor Desso organiseerde BrandStory events en creëerde het het digitale platform ‘circlesofarchitects.com’ voor Architecten en Designers die geïnteresseerd zijn in textiele vloerdesign.
Pioneers krijgen een gezicht in 5 Sterren Stories
BrandStory als uitgever van een fraai digitaal magazine voor de iPad. In Noordoost Brabant Bruist worden ondernemende ‘Rising Stars' benoemd en in beeld gebracht.
Desso gaat Cradle to Cradle®
Communicatie rond het duurzaam gebruik en het duurzaam terugwinnen van de eigen grondstoffen die Desso gebruikt.
5-sterren Noordoost Brabant gaat on-line
BrandStory ontwikkelt een digitaal platvorm waar overheden, ondernemers en onderwijsorganisaties van Noordoost Brabant zich gezamenlijk presenteren. Met als focus Food en Health.
Desso draagt bij aan het binnenklimaat
BrandStory ontwikkelde diverse middelen voor de introductie van tapijt dat de hoeveelheid stof in de lucht reduceert en voor tapijt dat de akoestiek in gebouwen verbetert.
Story Design in zijn pure vorm
Het verhaal van Noordoost Brabant zichtbaar gemaakt. De lat voor 5 sterren Noordoost Brabant voor het jaar 2020 ligt hoog maar de potentie in de regio is volop aanwezig.